...čím skôr, tým ľahšie...

pondelok 3. februára 2014

Nový štart :-)

V prvom rade sa chcem poďakovať všetkým, ktorý aj napriek mojej dlhej absencii naďalej navštevujú môj blog a kontaktujú ma.

Dúfam, že Vás nesklamem keď trošku zmením zameranie môjho blogu. Samozrejme stále to bude o vzdelávaní detičiek a dúfam, že Vám prinesiem veľa noviniek zo sveta vzdelávania a že sa Vám to bude páčiť!
Úžasných blogov na tému ako sa edu-hraťs deťmi je už naozaj veľa a tak som sa rozhodla, že môj blog zameriam na učenie-hranie sa v angličtine. Viem, že nie všetci vieme po anglicky a nie všetci si môžu dovoliť navštevovať kurzy pre deti a tak verím, že prinesiem riešenie pre mnohých z Vás.
Rozvíjať budeme všetky oblasti, takže to nebude len o slovíčkach, ale skôr o celkovom vzdelávaní.

Na fórach vidím množstvo dotazov na tému "učiť či neučiť" cudzí jazyk a pravdu povediac nie všetky odpovede sú povzbudzujúce alebo správne. Zaujímavé vysvetlenie si môžete prečítať tu http://www.bystredeti.sk/preco-ucit-cudzie-jazyky-uz-v-utlom-veku/

Rada by som Vám predstavila aj moju novú webstránku www.bystredeti.sk, kde sa dočítate základné informácie prečo a ako vzdelávať detičky. Začať môžete aj s týmito stimulačnými kartičkami http://www.bystredeti.sk/na-stiahnutie/

Programy Little Reader, Little Math a Little Musician sú naše poklady a skutočne nám pomohli naštartovať sa s angličtinou a hlavne pravidelne sa jej venovať. My sme sa pustili už aj do francúzštiny.
Nesťahujte si všetky programy naraz, ale radšej si vyskúšajte jeden po druhom - verte, že hovorím z vlastnej skúsenosti. Programy nájdete na stránke tu http://www.bystredeti.sk/na-stiahnutie/

Vedzte, že čím je dieťa staršie, tým zložitejšie to bude ho zaujať a preto neváhajte ani chvíľu. Nezabudnite, že vy rodičia poznáte svoje dieťa najlepšie a preto ste tým najlepším prvým učiteľom, ktorý dokáže nastaviť laťku vysoko ( alebo nízko, to už nechám na vašom rozhodnutí).